Re-Activate duik-clinic

Heb je een tijdje niet gedoken en wil je een en ander snel opfrissen? Het Re-Activate duikcursus is de perfecte manier om je duikvaardigheden en duikkennis die je tijdens je vorige 1* /2* of (advanced) Open Water cursus hebt opgedaan op te frissen voordat je weer verantwoord het water in duikt. Of je nu slechts een paar onderwerpen wilt doornemen of de volledige basis, Re-Activate wordt volledig voor jou op maat gemaakt. Je gaat eerst de theorie opfrissen en pas daarna ga je met een instructeur het zwembadwater in. Je gaat er vlot door heen en het is eenvoudig te doen en daarmee een goede manier om je voor te bereiden op je volgende cursus of duikvakantie. Het mooie is ook nog dat als je zowel de kennis als de duikvaardigheden opfrist en daarnaast ook kennis maakt met de duiksport in Nederland. Je kunt daarna nog een aantal maanden mee trainen met de vereniging zodat je onder begeleiding van ervaren instructeurs je duikvaardigheden en conditie verder uitbouwt.

Zwembad oefeningen:
* Het masker afzetten, weer opzetten en leegblazen.
* Zorgen voor neutraal drijfvermogen en zweven.
* Middels de snelsluiting van het gewichtsysteem in water dat te diep is om te kunnen staan, met een ontlucht trimvest voldoende lood afwerpen om een positief drijfvermogen te krijgen.
* Opstijgen met gebruik van een alternatieve luchtvoorziening, afwisselend als donor en ontvanger, en aan de oppervlakte zorgen voor positief drijfvermogen.
* Alle skills die JIJ zelf als duiker graag zou willen herhalen!

Informatie:
* Minimale deelname leeftijd 14 jaar
* Prijs: 125 euro
* Vooropleiding vereist: Open Water (NOB, CMAS, PADI, TDI, IANTD, IDD)
* Tijdsduur: 2-3 uur
* Inlusief: Theorie en zwembad training; 4 Maanden lidmaatschap bij de duikvereniging inclusief een NOB full color maandblad “Onderwatersport”, deelname aan duikcactiviteiten binnen de vereniging, etc.

Waar:
Zwembad Reeshof Heereveldendreef 8, 5043 EX Tilburg