Organisatie

Duikvereniging Submarine stelt duikers instaat om de duiksport met plezier uit te oefenen, waarbij veiligheid voorop staat. We bieden trainingen en opleidingen aan volgens de hoogste nationale en internationale standaarden. Deze opleidingen worden gegeven door onze NOB-gecertificeerde instructeurs.

Jaarlijks organiseert Submarine veel duikactiviteiten en evenementen. Denk hierbij aan clubduiken in Nederland (Zeeland), België (Ardennen of elders), wrakduiken op de Noordzee en culinaire evenementen.

Wekelijks houden we onze conditie en techniek op peil in het zwembad van Sportcentrum Reeshof. Daarnaast hebben we om de week een poedeluur in het zwembad, waarbij we nieuwe duikapparatuur kunnen testen, maar ook vrienden, bekenden en familie laten kennismaken met het duiken. Ook hebben we toegang tot het prachtige Wijckermeer, een vogelreservaat en voormalige zandafgraving vlakbij de Reeshof.

Bekijk de agenda