ALV 2019

Op 5 februari was het weer tijd voor de jaarlijkse ALV! Met een 25 tal leden, commissieleden en het bestuur is de avond nuttig besteed om een groot aantal zaken betreffende het wel en wee van de vereniging te bespreken. Mooi om te horen dat het enthousiasme er nog steeds is, er leuke evenementen zijn, er goed gedoken is en dat we in ledenaantal weer groeiende zijn.

Namens het bestuur heten we Jurgen welkom als bestuurslid en bedanken wij Erik voor zijn jarenlange bijdrage. Ik mag het stokje ook weer 3 jaar vasthouden als voorzitter is besloten dus we gaan er een mooie tijd van maken!!

Onze grote dank gaat ook uit naar Remco voor zijn gastvrijheid en natuurlijk niet te vergeten de catering die nog aan het bijkomen is van alle bestellingen.

Onderstaande nog een paar sfeerinpressies en op naar weer een mooi en veilig duikjaar!

Joeri Vinkx