Duikweekend Zeeland

Afgelopen hemelvaart was het wederom tijd voor ons jaarlijkse duikweekend in Zeeland. Dit keer was gekozen om uit te wijken naar Wolphaartsdijk om zodoende ook wat andere duikstekken aan te kunnen doen.
Een aantal leden besloot om al vanaf woensdag met de familie intrek te nemen op het verenigingsveld van de camping. Dit lag perfect gesitueerd op de camping met alle faciliteiten op steenworp afstand.
Donderdag, vrijdag en zaterdag werden diverse duikstekken aangedaan waarvan een enkele met wisselend succes….. Zo vroegen Erik, Camiel en Joeri zich af waarom het op een niet nader te noemen stek zo rustig was rond de kentering….nou dat is ontdekt maar het plezier en de gezelligheid waren er niet minder om gelukkig. De andere duiken waren gelukkig wel succesvol al speelde de algenbloei al wel aardig op waardoor het zicht vaak wat beperkter was.
Vrijdag avond werd uiteraard tijd ingeruimd voor de traditionele BBQ met de nodige Belgische bieren. Een aantal leden was met aanhang​ zelfs speciaal afgereisd om hieraan deel te kunnen nemen!! De evenementen commissie heeft wederom laten zien dat zei hun vak verstaan, wij kijken alweer uit naar het volgende evenement!!!