Hemelvaartweekend Zeeland

Afgelopen weekend was het weer zover!! Het jaarlijkse duikweekend in het altijd (tenminste als wij er zijn) zonovergoten Zeeland. Ook dit jaar werd er kwartier gemaakt in Wolphaartsdijk op Camping Veerse Meer om precies te zijn. Het groepsveld werd ingeruimd met diverse tenten, de partytent en natuurlijk een prominente BBQ (met dank aan Erik).

Op een aantal dagen werd er gedoken op diverse en wisselende duikstekken. Door menig lid werden mooie duiken gelogd met als hoogtepunten de stroomduik bij de Tetjes waar de conditie getest moest worden en de uiterst relaxte duik bij Zoetersbout.

Sommige leden verkozen het om het stadshart van Goes te verkennen of het nabijgelegen strand van diepe kuilen te voorzien….

Vrijdag avond was er traditioneel de BBQ waarvoor een aantal leden speciaal vanuit Tilburg en omgeving naar Zeeland kwam. Naast vlees en vlees was er gelukkig ook ruimte voor diverse salades, bier en door de jongste deelnemers zelf gemaakte appelflappen. Alles bij elkaar was het een top weekend wat vraag om herhaling en de foto’s spreken voor zich.

Namens de BBQ CEO en tevens voorzitter.