NOB - Opleidingen

We bieden opleidingen aan volgens de Nederlandse Onderwatersport Bond voor het recreatieve 1, 2, 3 en 4 sters brevet. Ook opleidingen in alle specialities zoals, decompressieduiken, digitale onderwaterfotografie, driftduiken, droogpakduiken, grotduiktechnieken, ijsduiken, nitrox, onderwaterbiologie, onderwater oriëntatie, redden, en wrakduiken en ook begeleiding in de instructeursprogramma’s  tot 2* NOB instructeur.

AIDA Free Diving - Opleidingen

We bieden freedive training aan gebaseerd op de normeringen volgens de Internationale Federatie voor het Ontwikkelen van Apneu Duiken.

Momenteel loopt er geen freedive cursus ivm het ontbreken van een bevoegde instructeur. De trainingen worden momenteel verzorgd door een aantal 2* en 3* AIDA freedivers en zijn conditioneel en technisch van aard.

Daarnaast zijn er kosten in de vorm van het verenigingslidmaatschap: (60 euro jaarlijks + 12,50 euro per maand) + eenmalig 25 euro voor inschrijfgeld voor de nationale duikbond.

Hiervoor kan je in de winterperiode van september tot mei wekelijks trainen van 21:00-22:15, en twee keer per maand, uitgezonderd schoolvakanties, van 12:00 tot 13:00 op zondag.

Je mag een aantal keer deelnemen om de sfeer te proeven voordat je kiest om lid te worden.

Je vragen kan je stellen bij ons secretariaat.

Voor meer informatie richten we je naar AIDA of DFA, wat de nederlandse tak is waar Submarine mee verbonden is.

DAN - Opleidingen

We bieden het volledige Divers Alert Network (DAN) programma, inclusief instructeurs opleidingen. Dit zijn opleidingen op het gebied van veiligheid en eerste hulp bij duikongelukken zoals zuurstof toedienen,  Basic Life Support (BLS) en AED (defibrillator). Met een mooie zin, opleidingen tot zelf redzaamheid en redzaamheid van je omgeving! Goed om te weten is dat DAN een wereldwijd erkende organisatie is. Wil je meer weten kijk verder op de DAN website.

De NOB stelt als modules de DAN BLS (Basic Life Support) en DAN AED (Automatic External Defibrilation) verplicht.

Vanuit Submarine raden we aan ook de modules DAN BLS (Basic LIfe Support), DAN FA (First Aid), DAN (advanced) O2 aan, omdat wij als Submarine hebben geïnvesteerd in een geavanceerde zuurstofkoffer volgens DAN normering, welke ook correct gebruikt dient te kunnen worden door de leden of instructeurs in geval van nood of bij clubduikactiviteiten.

DAN

NOB EIS + NEN normering (ARBO)

Opleiding

< 3 *

> 3*

Instructeur

BLS

BLS.jpg

FA

FA.jpg

Optioneel Verplicht

AED

AED.jpg

O2

O2.jpg

Adv O2

O2adv.jpg

Optioneel

Voor meer informatie over de inhoud van de opleidigen verwijzen we u naar de website van TnTDiving, waar Duikvereniging Submarine een samenwerkingsverband mee heeft voor de niet NOB-opleidingen.

IANTD - Opleidingen

We bieden opleidingen tot alle brevetten volgens de International Association Nitrox & Technical Diver (IANTD). Deze opleidingen variëren van recreatief open water tot full trimix en ook Dolphin rebreather opleidingen plus het het instructeurs programma voor deze brevetteringen.

TDI - Opleidingen

We bieden opleidingen tot alle brevetten volgens de Technical Diving International (TDI). Dit zijn opleidingen voor de gevorderden die net weer een stuk dieper in materie willen duiken. Duikvereniging Submarine heeft veiligheid hoog in het vaandel staan.

TnT Diving

logo TNT totaal.jpg

TNT Diving is een kleine, flexibele duikschool welke ooit ontstaan is uit het idee van 2 duikende vrienden, te weten Joeri Vinkx en Hans Paapen. TNT Diving verzorgt opleiding volgens de internationale standards van de IANTD, TDI en DAN. Ook is het mogelijk opleiding volgens de NOB normen te volgen bij TNT Diving. Vanaf januari 2015 is een derde vriend van ons toegetreden tot de duikschool, te weten Camiel Brants, welke ook met liefde en plezier de opleiding mee verzorgd.

TNT Diving staat voor opleiding op  maat, in kleine groepen en op de tijden die u schikken. In overleg met onze instructeurs is er altijd wel een mouw te passen aan uw agenda om zodoende op uw tempo de door u gewenste opleiding af te ronden. TNT Diving leidt op vanaf open-water tot en met full-trimix en zelfs instructeursopleidingen worden door ons verzorgd. Informeer naar de mogelijkheden of kijk op onze website tntdiving.nl.

TNT Diving heeft een samenwerkingsverband met Duikvereniging Submarine te Tilburg. Wij kunnen u dan ook aanraden om hier een lidmaatschap af te sluiten en zodoende actief deel te nemen aan de diverse activiteiten welke binnen DV Submarine worden georganiseerd.

Aanbiedingen

n_withelmpjevierkant.jpg

Komt gerust eens informeren en vrijblijvend een training meemaken. Een van onze ervaren instructeurs zal alle vragen beantwoorden en je begeleiden bij de training.

Neem contact op met het secretariaat van Duikvereniging Submarine:
Kees Verwater / Patrick Cruijssen Secretariaat

Return to Home