Duikvereniging Submarine

Submarine is een kleine, gezellige duikvereniging in Tilburg. Ons ledenbestand is variërend van beginners tot free divers tot technische duikers. De club kent een zeer ruim aanbod aan opleidingen door professionele instructeurs, waarbij een begeleiding op maat centraal staat. Onze thuisbasis is het zwembad in Sportcentrum Reeshof, waar we wekelijks onze conditie en techniek op peil houden. Daarnaast hebben we de beschikking over het Wijckermeer in Tilburg.

Kom duiken!

Wil je leren duiken in Tilburg of ben je toe aan de volgende stap in je duikavontuur? Neem dan contact op met ons of kom eens langs voor een vrijblijvende training.

De voordelen van Submarine

• Altijd een buddy beschikbaar
  • Regelmatige activiteiten in binnen- en buitenland
  • Professionele duikinstructeurs
  • Volop barbecues en andere culinaire uitjes
  • Zeer divers opleidingenaanbod
  • Toegankelijk voor alle niveaus
  • Wekelijkse zwembadtraining
  • Duiken in en rond Tilburg
  • Elke maand tijdens het seizoen vrij zwemmen, ook met je gezin
  • Gevarieerd ledenbestand van beginners tot freedivers tot technische duikers
  • Conditietraining in Sportcentrum Reeshof en het Wijckermeer
  • Jaarlijkse keuring door eigen duikarts

BORSTCRAWL CURSUS (volwassenen)

Niveau: BasisLessen: 10Cursusdag: Maandagavond 21:00-22:00Prijs: €125,=, inclusief entree zwembad Voor iedereen die tot 25 meter aaneengesloten borstcrawl kan zwemmen! Eind februari start Duikvereniging Submarine een cursus om jouw borstcrawltechniek te verbeteren. Over een periode van 10 lessen wordt op de maandagavond in het zwembad van de Reeshof onder deskundige begeleiding gewerkt aan de borstcrawltechniek.De cursus …

Organisatie

Duikvereniging Submarine stelt duikers instaat om de duiksport met plezier uit te oefenen, waarbij veiligheid voorop staat. We bieden trainingen en opleidingen aan volgens de hoogste nationale en internationale standaarden. Deze opleidingen worden gegeven door onze NOB-gecertificeerde instructeurs.

Jaarlijks organiseert Submarine veel duikactiviteiten en evenementen. Denk hierbij aan clubduiken in Nederland (Zeeland), België (Ardennen of elders), wrakduiken op de Noordzee en culinaire evenementen.

Wekelijks houden we onze conditie en techniek op peil in het zwembad van Sportcentrum Reeshof. Daarnaast hebben we om de week een poedeluur in het zwembad, waarbij we nieuwe duikapparatuur kunnen testen, maar ook vrienden, bekenden en familie laten kennismaken met het duiken. Ook hebben we toegang tot het prachtige Wijckermeer, een vogelreservaat en voormalige zandafgraving vlakbij de Reeshof.

Bekijk de agenda

Social media